Monday 9 May 2011

Alhamdulillah..

Assalamualaikum..

From SRC IIUM

(REGARDING TO ACADEMIC CALENDAR ISSUE)


We already call Prof Dr. Nik Ahmad Kamal (Deputy Rector Students affairs) regarding to the date for the beginning of short semester. Actually, A&R made a mistake in academic calendar regarding Wesak Day break. Therefore, we will begin our short semester on:

-Tuesday, 10th may 2011

* Academic Affairs SRC 2010/2011


Dengan ini,hilanglah tanda tanya semua student UIA..Jangan duk kalut lagi naa..Wesak Day sebenarnya jatuh pada 17 Mei..Tapi dah tersilap,nak buat macam mana..Dapat cuti free,happy-happy sudah..Relaks lagi la aku kat rumah selama 2 hari..Walaupun semester 3 start hari Selasa,aku masih boleh bersenang-lenang di rumah dan pulang ke habitat kedua (UIA) pada hari berkenaan sebab kelas aku start pada hari Rabu..Buat apa nak balik hari Isnin kan.. :) Sekarang aku nak kecoh lebih pehal?Orang cuti sampai bulan 9 tu tak kecoh pun..


Baru-baru ni,result semester 2 dah diumumkan..Alhamdulillah lulus dengan cemerlang..Eleh nak gempak je..Tak cemerlang sangat pun sebenarnya.. Setakat pointer macam tu,budak yang selalu dapat 3.8-4.0 hanya pandang sebelah mata je..Apa-apa pun aku bersyukur dengan apa yang ditetapkan olehNya..Alhamdulillah..Perjuangan masih panjang..Umur masih muda.. Sementara ada kudrat,kesihatan yang baik dan otak yang masih boleh berfungsi,kita masih lagi ada peluang nak belajar dan bekerja..Rebutlah peluang yang ada..



Menuntutlah ilmu walaupun jauh ke negara China.. :)


Jangan jadi macam ni sudah la..Kerusi ada,pergi duduk atas rak buku buat apa..Tak baik..

*************************************************

DOA UNTUK MEMUDAHKAN SEBARANG URUSAN


"Ya Allah,tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang engkau permudahkan,Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki.."

2 comments:

  1. salam singgah dari pCL...Semangat waja..hahaha semoga dipermudahkan segala urusan anda...

    ReplyDelete
  2. pCl..yup semangat waja..moga urusan anda juga turut dipermudahkan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...