Wednesday 20 April 2011

Malam Seperti Pagi

Assalamualaikum..

Aku baru perasan 2 entry aku sebelum ni tak ada tajuk.So kali ni,buat je la title apa2 pun kan,asalkan ada sudah.Dengar tajuk je da macam pelik kan.Sebenarnya dah puas aku fikir nak buat title apa.Memandangkan sekarang ni (0620) aku masih tak tidur lagi,so kena sangat la nak buat tajuk tu.. :) Betul la,cuti berbulan2 kat rumah membuatkan diri ni terasa macam sangat tak berguna. Seperti penganggur.Siang tengok tv,malam berjaga sambil online.Tidur pulak lepas subuh.Bangun pukul berapa kalau macam tu? Tak usah cakap la kan..aishh..malu je~

Masa dekat u,time2 macam ni kalau nak study mesti si saitan da duk dekat hembus2 kat telinga kan.Mau lebih 20 kali menguap lepas tu tak tahan terus tutup buku,rebah kat katil.Cuba kalau time tu segar macam ni,confirm dapat dean list kan sepanjang tahun.Bangga~

Masa duduk mengelamun tadi memikirkan nasib diri,tiba2 terajin pulak nak kemas rak buku.Terjumpa la satu magazine dulu2.Seronok baca 1 fakta ni.Tapi memandangkan sekarang tiba2 mengantuk,aku fikir nak tulis entry pasal fakta tu pada keesokan hari atau petang nanti sebab sekarang pun dah pagi kan..haha.Bagus sangat la tu.Orang bangun untuk permulaan hari,aku pulak baru nak tidur.Ish kena ubah ni kalau tak,tak ada siapa nak buat menantu..Jangan marah ye,wahai bakal mertua..daa~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...